domingo, 23 de octubre de 2011

Ahora tú que puedes verme y yo a ti no


6 comentarios:

Unknown dijo...

m'agrada molt molt i molt!!!

Marta dijo...

Encén la nit,
acullo els somnis,
ombres gegants
dels nostres records.

Al veure la teva fotografia amb la seva frase he recordat aquest poema dedicat a la meva germana petita. Ella em pot veure i jo no, però sí la puc seguir sentint.

Imprigionato dijo...

Meravellòs poema, m'he quedat sense paraules..
La tendresa en la teva explicació m'ha emocionat, i el sentiment de qui no veu però sent amb la mateixa intensitat es preciòs Marta.

Una abraçada

Marta dijo...

Gràcies per les teves paraules.
Hi voldria afegir una cançó:

Evanescence - My Immortal

Seguiré descubrint el teu blog.

Marta dijo...

Ah,i com deia la cançó preferida de me germana: " son dos dias y tres cafés"

Imprigionato dijo...

Durant molts anys la vaig escoltar i m'encantava. Sobre el blog, ja veuràs que vaig deixar d'escriure. Però gràcies per l'interès.
Pd: Si la vida son dos dies tres cafès son pocs (;